Bimart
zaliczona mechanika ogólna
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leżajsk
|
Wysłany: Sob 19:54, 07 Sty 2012 Temat postu: Pytania na egzamin dyplomowy |
|
|
Specjalizacja: Budowa i utrzymanie dróg
1 Wymiarowanie nawierzchni metodą mechanistyczną
2 Metoda ugięć w wymiarowaniu wzmocnień nawierzchni
3 Rodzaje i podstawowe zasady kształtowania skrzyżowań drogowych (w tym rond)
4 Przepustowość dróg i skrzyżowań - czynniki wpływające na przepustowość
5 Sygnalizacje świetlna na skrzyżowaniach i sposoby sterowania ruchem
6 Pomiary ruchu drogowego
7 Rozwiązania konstrukcyjno-technologiczne przepustów
8 Główne zasady kształtowania mostów zespolonych
9 Wady i zalety przęseł mostowych z dźwigarów obetonowanych
10 Systemy skratowań w mostach kratownicowych i ich wady i zalety.
11 Technologie budowy mostów stalowych
12 Mosty składane – parametry użytkowe i możliwości zastosowania
13 Zasady konstruowania podpór mostów tymczasowych
14 Ogólne zasady wymiarowania elementów drewnianych zastosowanych w mostach
15 Drewno klejone – zalety, wady i ocena przydatności do budowy obiektów mostowych
16 Ogólne zasady konstruowania kładek z drewna klejonego
17 Zastosowanie materiałów geosyntetycznych przy wykonywaniu nasypów drogowych.
18 Charakterystyka technologii wykonania stabilizacji gruntu cementem „na miejscu”.
19 Porównanie technologii wykonania podbudowy z tłucznia oraz mieszanki kruszywa stabilizowanego mechanicznie.
20 Zakres badań dotyczących wykonania podbudowy z chudego betonu.
21 Technologia wykonania warstw asfaltowych konstrukcji nawierzchni.
22 Charakterystyka zniszczeń powierzchniowych nawierzchni drogowej
23 Charakterystyka zniszczeń wgłębnych konstrukcji nawierzchni drogi
24 Klasyfikacja recyklingu drogowego
25 Założenia Systemu SOSN
26 Recykling głęboki na zimno konstrukcji nawierzchni drogi
27 Charakterystyka powierzchniowego utrwalenia
28 Technologia wykonania naprawy nawierzchni mieszanką Hialit
29 Metody ochrony anty erozyjnej skarp nasypów i wykopów
30 Charakterystyka recyklingu powierzchniowego na gorąco nawierzchni
Post został pochwalony 0 razy
|
|